spbredynki

hide
05.06.2018

Wycieczka do Zakopanego

Dnia 24 maja skoro świt, grupa uczniów naszej szkoły oraz SSP z Borek Wielkich pod opieką nauczycieli: p. Anny Mierzejek, p. Małgorzaty Kułak, p. Marzeny Witkowskiej oraz p. Katarzyny Kwiatkowskiej udała się na wycieczkę do Zakopanego.
Po długich godzinach podróży, późnym popołudniem uczestnicy dotarli do celu, gdzie zostali zakwaterowani w Hotelu PRL. Wieczorem, po obiadokolacji udali się na spacer po Krupówkach. Już pierwszego dnia czekało na uczestników nie lada wyzwanie - trasa - Morskie Oko.
Następny dzień wycieczki był bardzo rekreacyjny - ponad dwie godziny fantastycznej zabawy w Aqua Park Zakopane, a następnie Muzea Zakopiańskie tj.
·Galeria Sztuki XX wieku w willi Oksza;
·Galeria WładysławaHasiora;
·Muzeum Tatrzańskie.
Kolejny dzień upłynął na szlaku Gubałówki, skąd rozciągają się przepiękne widoki panoramy Tatr. Byliśmy także w Kuźnicy i przy Wielkiej Krokwi. Wieczorem rozpierała nas energia, dlatego wykorzystaliśmy ją na zabawę przy muzyce.
Tego dnia ostatni raz spojrzeliśmy w stronę Giewontu, a rano po śniadaniu ruszyliśmy w drogę powrotną. Wycieczka bardzo nam się podobała i chcielibyśmy ją powtórzyć w przyszłym roku !!!

Wycieczka do Zakopanego

Kliknij na miniaturkę, aby powiększyć zdjęcie. Kliknij "zamknij", aby wyjść.