spbredynki

Aktualności

07.09.2019
 W poniedziałek 02 września – Mszą Świętą w kaplicy w Bredynkach - uroczyście rozpoczęliśmy nowy rok szkolny 2019/2020.
21.06.2019
Dnia 19 czerwca Mszą Świętą w kaplicy Św. Rocha rozpoczęliśmy uroczyste zakończenie roku szkolnego 2018/ 2019..
20.06.2019
Dnia 18 czerwca mury naszej szkoły opuściło ośmioro absolwentów.
17.06.2019
8. czerwca obchodzono Dzień Mniejszości Narodowych w Osadzie Ataman, w Olsztynie.
15.06.2019
Konkurs był adresowany do uczniów klas I – VI uczących się języka niemieckiego.
13.06.2019
 Dnia 7 czerwca odbył się "XIII Konkurs Piosenki niemieckiej w Ostródzie".

Strona 1 z 87  > >>

Ważne wydarzenia w naszej szkole

07.06.2019

Wycieczka do stolicy

Dnia 6 czerwca 40 osobowa grupa uczniów z klas I-VI wraz z wychowawcami udała się na wycieczkę do Warszawy. Wyjazd został zorganizowany przez biuro turystyczne AROKA, a naszym pilotem i głównym przewodnikiem była pani Ewa. Pogoda nam dopisywała więc atrakcji nie brakowało.
Naszą wyprawę rozpoczęliśmy od zwiedzania Starówki Warszawy, gdzie czekał już na nas p. Paweł, który oprowadził nas po najstarszej części tego miasta i w bardzo ciekawy sposób przybliżył nam historię Warszawy.
Widzieliśmy Kolumnę Zygmunta, Zamek Królewski, Rynek i najstarszy pomnik Syrenki, pomnik Małego Powstańca. Weszliśmy po kamiennych schodkach, gdzie spotkaliśmy Bazyliszka, zobaczyliśmy najwęższą kamienicę Warszawy, a także budynek, do którego wchodzi się od drugiego piętra.
Następnie udaliśmy się na Stadion Narodowy i mogliśmy się poczuć jak prawdziwi kibice, zasiadając na trybunach, a już niebawem (w poniedziałek 10 czerwca) odbędzie się tam mecz Polska- Izrael. Kolejną atrakcją, która czekała na nas w ten upalny dzień był spacer- zwiedzanie zoo. Mieszka tam wiele zwierząt i nie sposób było do wszystkich dotrzeć. Odwiedziliśmy Słoniarnię, Ptaszarnię, Herpetarium z rozmaitymi gadami, Żyrafiarnię i Małpiarnię. Było tam, tak fantastycznie, że nawet drobny deszczyk, który się pojawił, był dla nas orzeźwiającą przyjemnością, a pyszne lody, które skosztowaliśmy po drodze przyniosły troszkę ochłody.
Po udanym spacerze czekał nas zasłużony odpoczynek i posiłek w Centrum Rozrywkowym HULA KULA. A około godziny 17.00 udaliśmy się w drogę powrotną zajeżdżając po drodze na „kolację” do Mc Donaldsa. Wycieczka była udana i wszyscy wrócili bardzo zadowoleni !!!
Serdecznie dziękujemy organizatorom, a szczególnie p. Ewie- naszej pilotce oraz panu kierowcy za bezpieczny transport i sprawną organizację. Polecamy się na przyszłość !!!

Fotorelacja z wycieczki do Warszawy

Kliknij na miniaturkę, aby powiększyć zdjęcie. Kliknij "zamknij", aby wyjść.

Nasza szkoła

SPOŁECZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W BREDYNKACH

uczymy się

Od 2006 w roku istniejemy jako Społeczna Szkoła Podstawowa w Bredynkach, którego organem prowadzącym zostało Stowarzyszenie Rozwoju Wsi Bredynki i Stanclewo z siedzibą w Bredynkach, skupiające osoby zainteresowane rozwojem szkoły i lokalnej społeczności